Digitale vaardigheden
Er zijn veel handige Microsoft apps en services beschikbaar die je werk eenvoudiger maken. Essentieel is dan wel dat je weet hoe je deze programma's voor jou kunt laten werken. En als jij dat eenmaal weet kun jij als assistant jouw toegevoegde waarde laten zien door als super-user jouw kennis in de organisatie te delen. Binnen het thema digitale vaardigheden bieden we verschillende sessies aan waarin we jou in twee uur leren hoe je de apps en services gebruikt.
Onderwerpen sessies
Office 365
MS Teams
MS Teams – het organiseren en faciliteren van vergaderingen
OneNote
OneDrive en SharePoint
Word
Excel
Resultaat
Praktische kennis;
Hoge persoonlijke leeropbrengst;
Interactie met andere deelnemers;
Inzicht in hoe je samenwerken (op afstand) eenvoudiger kunt maken;
Inzicht in de ondersteunende processen bij de tooling.
Kosten, data en locaties
De online sessies duren twee uur en ze zijn op aanvraag. Er is een minimum van zes en een maximum van tien deelnemers. Bij interesse bespreken we graag je wensen en vervolgens ontvang je van ons een offerte op maat.
Inschrijven
Je kunt je aanmelden via het inschrijfformulier.
Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging van je inschrijving via e-mail.
De factuur van jouw training ontvang je na de workshop.
Meer informatie
Neem voor advies contact op met Inge Romkes, programma manager Top Secretaries, telefoonnummer: 06- 30395290, e-mail: inge.romkes@topsecretaries.nl. Of stel je vraag via onderstaand contactformulier.