Gastvrijheid
Wij geloven dat gastvrijheid de kracht is achter succesvolle mensen en bedrijven. Als mens kun je door het bieden van gastvrijheid het verschil maken. Jij bent van toegevoegde waarde voor jouw organisatie door de service en dienstverlening die je verleent. Doordat digitale tools steeds meer taken overnemen, heb jij meer tijd om aandacht te geven aan de interne en externe klant. Klantbeleving is dé manier om ervoor te zorgen dat mensen jou niet vergeten.
Het programma
Tijdens deze workshop verdiepen wij ons in de competentie gastvrijheid. We bespreken hoe je optimaal service verleent en hoe je het verschil maakt in je dagelijks werk, ook als je op afstand werkt. We adviseren je hoe je service biedt in online communicatie; op websites, via e-mail en via social media. We laten je zien hoe je iemand verrast en fan van jou maakt. Dat doen we door het beste van twee werelden te combineren: het gemak en de snelheid van technologische middelen met de ouderwetse zakelijke etiquette.
Resultaat
Aan het einde van de workshop:
Heb jij inzicht in het gastvrijheidsniveau van jouzelf en van jouw organisatie;
Vind jij gastvrijheid vanzelfsprekend;
Heb je inzicht in het effect van gastvrij gedrag op andere mensen;
Heb je de kick ervaren van wat gastvrijheid kan brengen.
Zo ben jij in staat om de verwachtingen te overtreffen en maak je het verschil tussen een goede en een onuitwisbare ervaring.
Kosten en meer informatie
Deze training is op aanvraag. Bij interesse bespreken we graag je wensen en vervolgens ontvang je van ons een offerte op maat.
Laat je gegevens achter via ons contactformulier en wij nemen dan binnen vijf werkdagen contact met je op.