Verras jouw klanten met een 9+ ervaring!
Wil jij met jouw secretariaat écht zichtbaar zijn? Dan is het belangrijk dat de kwaliteit van jullie dienstverlening meer is dan verwacht en je een 9+ ervaring levert...
Veel secretariaten richten zich op het verbeteren van processen en systemen, maar blijven steken op een waardering van een 7 of 8. Ze focussen op de functionele beleving, maar missen vaak het oprechte contact. De échte winst ligt in het creëren van betekenisvolle 9+ ervaringen die de interne klant raken. Pas dan ontstaat een emotionele band die niet alleen zorgt voor tevredenheid, maar ook voor betere resultaten en een sterkere interne positie.
Een 9+ ervaring betekent dat jouw secretariaat van toegevoegde waarde blijft, niet alleen door efficiënte oplossingen te bieden, maar vooral door de interne klant te laten voelen dat ze ertoe doen en hun persoonlijke behoeften te begrijpen. Het draait om een ervaring die verrast en ver boven de verwachtingen uitstijgt. En nee... dat betekent niet dat je zomaar alle taken uitvoert die je krijgt toegespeeld, maar dat je écht impact maakt.
Over de spreker
Wil jij meer weten over het 9+ secretariaat? Dan mag je deze TS Talk niet missen! Op 27 maart gaan we in gesprek met Stephan van Slooten, Managing Partner bij Altuïtion en co-auteur van onder andere De 9+ organisatie en Klanthelden®. Tijdens deze sessie deelt hij waardevolle inzichten, waaronder:
✅ Meer over de 9+ filosofie
✅ Waarom deze filosofie belangrijk is voor jouw secretariaat
✅ Hoe je succesvol van start gaat
TS Talk: het 9+ secretariaat!
Deelname aan de TS Talk is gratis! Meld je eenvoudig aan via het onderstaande formulier. Kun je er op 27 maart niet bij zijn? Geen probleem! Schrijf je in en ontvang de terugkijk- of luisterlink in je e-mail, zodat je niets mist.
- Spreker: Stephan van Slooten
- 27 maart 12.30 - 12.55 uur
- Deelname is online
- Aanmelden is gratis