Regio Consultant Top Secretaries
Top Secretaries is een specialty binnen Adecco die professionele assistants en toporganisaties bij elkaar brengt. Of dit nu voor tijdelijke ondersteuning (vakantie, ziekte, topdrukte of speciale projecten) is óf voor een vaste invulling. Van Management Assistant tot Business Assistant, van Personal Assistant tot Projectmanagement Assistant. Wij doen er alles aan om assistants te laten uitblinken in hun vak. Dit doen wij door ze op te leiden, te ontwikkelen en te coachen. Ook kunnen onze opdrachtgevers bij ons terecht voor training en optimalisering van hun secretariaat.
Regio Consultant
Werken bij Top Secretaries is werken in een gedreven, resultaatgericht en hecht team dat veel plezier samen heeft. Ieder teamlid zetten wij zoveel mogelijk in op zijn/haar talenten.
Je belangrijkste rol is het uitbouwen van je eigen netwerk van kandidaten en opdrachtgevers, met als voornaamste doel het verhogen van de marge en omzet via detacheren, W&S en Business Development omzet. Dit gaan je doen d.m.v.:
- Werving & selectie activiteiten voor het aantrekken van nieuwe professionals;
- Het voeren van interviews met kandidaten. Je bent nieuwsgierig in wat hen drijft, waar hun behoefte zit en waar ze het beste tot hun recht komen. Hierdoor ben jij goed in staat de beste match met de juiste opdracht te maken;
- Het spreken van opdrachtgevers/prospects die tijdelijke óf vaste ondersteuning zoeken;
- Het actief bezoeken en organiseren van netwerkbijeenkomsten;
- Het vergroten van jouw én onze zichtbaarheid op social media,
- Het begeleiden en coachen van interim assistants uit ons interim team, naar een mooie nieuwe stap in hun loopbaan;
- Het actief aanbieden TS workshops, TS trainingen, TS Talks en TS netwerkevents, bij opdrachtgevers en prospects.
Als Regio Consultant heb je jouw eigen verantwoordelijkheden, die als je wat langer bij ons werkt uitgebreid worden. Leren & ontwikkelen staan hoog in het vaandel bij Top Secretaries. We werken centraal vanuit ons kantoor in Utrecht met Regio Consultants die door het hele land hun focus gebieden hebben.
Wij vragen:
- Een nieuwsgierige en ondernemende persoonlijkheid die communicatief scherp is;
- Je bent oprecht betrokken bij jouw interim assistants en je zet graag dat stapje extra om hen aan het werk te helpen;
- Resultaatgedrevenheid en flexibiliteit;
- Een afgeronde relevante hbo-opleiding, bijvoorbeeld Commerciële Economie of HRM;
- Ervaring in de commerciële sector, bij voorkeur in de uitzend/detacheringsbranche of ervaring als secretaresse/management assistant;
- Beschikking over een rijbewijs;
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
Wij bieden:
- Een zelfstandige baan, waarin jouw eigen inbreng van harte wordt toegejuicht;
- Flexibiliteit qua werktijden en werkplek;
- Een enthousiast, warm en hecht team waarin je komt te werken;
- Een mooi salaris tussen € 2.279 en € 3.662, op basis van fulltime afhankelijk van je meegebrachte ervaring;
- Een dienstverband van 40 uur per week, een dienstverband van 32 uur per week is mogelijk;
- Secundair onder meer: vaste 13e maand, een leaseauto, bonusregeling, goede pensioenregeling, 25,5 vakantiedagen en 13 ADV-dagen (bij 40 uur);
- Toegang tot een groot aanbod aan trainingen via onze Academy, zowel online als offline.
Zie jij jezelf in de rol van Regio Consultant bij Top Secretaries werken? Klik dan op onderstaande button! Wil je gewoon eens meer informatie of een dagje meelijken? Bel dan Simone Mekel (06-52572892) voor een kop koffie.
Solliciteer hier